سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل ادب
 
قالب وبلاگ

 

آذربایجان زلزله آمد ، صدا و سیما مشغول پخش خنده بازار بود؛ خبری از اعلام عزای عمومی توسط دولت نبود درحالیکه مردم مهربان وصمیمی ایران فارغ از هر قومیتی واقعا عزادار بودند.

بد نیست که از رئیس جمهور و کابینه وی بپرسیم که چگونه است رویدادی مانند زلزله آذربایجان منجر به اعلام عزای عمومی توسط ایشان نشده و در اوج انتظار عموم برای واکنش دولتمردان، در نهایت با یک روز تاخیر به عزای عمومی در سطح استان آذربایجان شرقی منجر شده و با پخش یک برنامه طنز در رسانه ملی، همین اندازه ابراز همدردی نیز مخدوش می شود اما مرگ چاوز به سرعت در عالی ترین سطح اجرایی کشور تعیین تکلیف می شود؟

چگونه است که واژگونی اتوبوس راهیان نور و جان باختن دانش آموزان بروجنی به عزای عمومی در سراسر کشور تبدیل نشده اما سجایای اخلاقی رئیس جمهور فقید ونزوئلا در کلام رئیس دولت و تصمیم مدیران ارشدش نمود و بروز می یابد؟

چگونه است که درگذشت علمای بزرگ و سرشناس ملی، بروز اتفاقات دلخراشی مثل سوختن نوجوانان شین آبادی، غرق شدن مسافران اتوبوس دریایی در خلیج فارس، سقوط هواپیمای مسافربری در ارومیه و موارد متعددی از این دست به حوزه تصمیم گیری دولت مردان راه نیافته اما وخامت حال و بهبودی نسبی چاوز هربار با واکنش رئیس جمهور مواجه شده و سرانجام مرگ وی در چنین سطحی بازخورد می گیرد؟ و رسانه ملی هم با آب و تاب منعکس می کند!


[ پنج شنبه 91/12/17 ] [ 4:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 86511