سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل ادب
 
قالب وبلاگ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کلیات طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت بررسی شد و بر این اساس فرهنگیان در چهار رتبه طبقه‌بندی می‌شوند که رتبه نخست 70 درصد آنها را شامل می‌شود.

علیرضا منادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا طرح رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارائه شده است؟‌ اظهار داشت: بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت تصویب و دیروز نیز در هیئت دولت بررسی و مقرر شد در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری بررسی شده و برای اجرا ابلاغ شود و دیگر به مجلس ارائه نشود.
وی افزود:‌ افزایش ارتقای کیفیت معیشت و آموزش و پژوهش معلمان اهداف اصلی طرح رتبه‌بندی است و در قالب این طرح فرهنگیان به چهار گروه‌ تقسیم‌بندی می‌شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:‌ رتبه نخست در طرح رتبه‌بندی معلمان شامل 70 درصد آنها می‌شود که مواردی همچون 5 سال سابقه معلمی و گذراندن دوره‌های آموزشی از شروط آن است، فرهنگیانی که در رتبه نخست ساماندهی شوند، به میزان حقوق دریافتی آنها 450 تا 500 هزار تومان اضافه می‌شود. رتبه‌های بعدی شامل رتبه‌های دو، سه و چهار است که فرهنگیان با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه کار و سوابق پژوهشی همچون تهیه مقاله و تالیف کتاب در این گروه‌ها دسته بندی می‌شوند.
منادی ادامه داد:‌ رتبه چهار بالاترین سطح در طرح رتبه‌بندی معلمان است و افرادی که در این رتبه ساماندهی شوند، تا سه برابر فوق‌العاده شغل را دریافت خواهند کرد و حقوق آنها به 4 میلیون تومان در ماه خواهد رسید.
وی بیان کرد:‌ یکی از درخواست‌‌های ما این است که در طرح رتبه‌بندی تمهیداتی فراهم شود که طی دوره‌های ضمن خدمت به عنوان امتیاز برای معلمان محسوب شود.


[ جمعه 93/12/22 ] [ 10:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 86701