سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل ادب
 
قالب وبلاگ

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هفتمین رییس جمهور ایران لقب گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»؛ براساس آخرین نتیجه شمارش آراء، دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران شد.

بنابراین گزارش، روجانی موفق شد با کسب بیش از 18 میلیون، اکثریت مطلق آراء را کسب کرده و رییس جمهور ایران شود.


[ شنبه 92/3/25 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

حضرت آیت الله العظمی صانعی: دکتر روحانی شخصیتی عالم، معتدل و مدیری توانمند است

 حضرت آیت الله العظمی صانعی در دیدار جمعی از مقلدان معظم له با ایشان در شهر مشهد مقدس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه خواستار حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح شدند .

ایشان در ادامه و با ابراز تاسف مجدد از عدم احراز صلاحیت حضرت آیت الله هاشمی و محروم کردن جامعه از فیض حضور ایشان در این عرصه سرنوشت ساز فرمودند: «البته جای خوشبختی است که امروز شاهد حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی که یکی از یاران و همسنگران حضرت آیت الله هاشمی است در این عرصه هستیم.»

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اعلام حمایت قاطع حضرت آیت الله هاشمی و جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی از جناب دکتر حسن روحانی اظهار داشتند: « این اعلام حمایت در این برهه حساس تاریخی علی رغم همه محدودیت ها، فشارها، تنگ نظری ها و کارشکنی ها قطعا موجب رضایت حضرت حق، امام شهداء و همه دلسوزان نظام و خاصة یاران حضرت امام (س) گردید.»

آیت الله صانعی افزودند: « برادر مکرم جناب آقای دکتر حسن روحانی که از دوستان فاضل اینجانب و از سابقون در انقلاب می باشند از زمانی که در مباحثات اینجانب شرکت می کردند مورد علاقه وافر اینجانب بودند.»

معظم له ایشان را شخصیتی عالم، معتدل و مدیری توانمند توصیف کردند و افزودند: « امروز الحمدلله ایشان در پرتو خدمات ارزنده شان به نهضت امام (س) و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقبال بسیار خوب مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری مواجه شده است که امید آن دارم با روی کار آمدن ایشان و استفاده دولت ایشان از نظرات راه گشای بزرگان و کارشناسان خبره ای که به واسطه برخی مسائل در سالیان گذشته گوشه عزلت اختیار کرده اند شاهد رشد و بالندگی کشور در عرصه های داخلی و صحنه های بین المللی و خصوصا رفع معضلات و مشکلات اساسی مملکت از جمله فقر، فساد اداری، تورم و بیکاری باشیم.»


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 6:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
هاشمی با اشاره به اینکه اکنون از شرایط بوجود آمده راضی هستم گفت: تنها دلیلی که باعث حضور بنده شد و آن را نیز قبل از ثبت نام خدمت رهبری معظم انقلاب گفتم خلق حماسه سیاسی مورد نظر ایشان بود.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

در پی کناره گیری محمدرضا عارف از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی خطاب به عارف نامه نوشت.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بیانیه ای در خصوص تحولات اخیر صادر نموده که در آن آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت بزرگ ایران

اکنون در آستانة تحولی دیگر قرار گرفته‌ایم تا با عنایات پروردگار متعال و در راستای فرمایش حضرت امام(ره) که (میزان رای ملت است)، حماسه‌ای نوین خلق کرده و دوشادوش هم در تداوم حضور پرشور سال 1368 و برآوردن دولت سازندگی و خرداد 1376 و استقرار دولت اصلاحات، بار دیگر در خرداد 1392 گفتمان اعتدال و اخلاق و دولت تدبیر و امید را در افکنیم.

چراکه برادر بزرگوار جناب آقای دکتر عارف و من، هر دو به عشق اسلام و ایران و آرزوی خدمت به شما ملت عزیز به صحنه آمده‌ایم؛ و اینک که ایشان صمیمانه ردای خویش در قامت اصلاحات را بر دوش گفتمان توامان اصلاحات و اعتدال نهاده است، سوگند می‌خورم که پاسدار راستین قانون اساسی و اندیشه‌ها و دغدغه‌های گفتمانی همة ملت ایران باشم؛ تا با تشکیل دولت تدبیر و امید، دوشادوش یکدیگر و دست در دست بزرگان این مرز و بوم، مراجع عظام دینی، نخبگان و اندیشه‌ورزان، و اشراف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگوار انقلاب، صفحه‌ای نو در سربلندی ایران گشوده و با شما ملت بزرگ از گردنه‌های خطرناک در راه عبور نماییم.

ملت عزیز ایران

گفتمان اعتدال و اخلاق،  گفتمان فراگیر سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی است؛ گفتمان حکمرانی خوب و حاکمیت راستگویی و درستکاری است؛ گفتمان منافع و امنیت ملی، حقوق شهروندی، آزادی و آبادانی، امنیت و آرامش، انسجام و وحدت ملی، ‌ثبات و پایداری است. گفتمان اخلاق و میانه‌روی، دوری از افراط و تفریط، و اولویت ایران و ایرانی است. آنچه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی آن را اعتدال اسلامی و تداوم فرهنگ اصیل اهل‌بیت و حکومت راستین ایشان خوانده است، و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی دوری از افراط‌‌گرایی و گریز از تندروی نامیده است.

ایرانیان عزیز

آفرینش این حماسه می‌طلبد که دست در دست هم و با آرامش خاطر، در روز جمعه، بر سر صندوق‌های رای حاضر شده و میهن خویش را کنیم آباد. من پیشاپیش این حضور را به شما عزیزان تبریک گفته و از همه طرفداران اعتدال و میانه‌روی فروتنانه درخواست می‌کنم که خود را برای این تحول بزرگ آماده نمایند.

حسن روحانی

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری امروز با استفاده از مترو و با همراهی مردم تهران به بازار بزرگ رفت و از نزدیک با مردم بخصوص بازاریان به گفت وگو پرداخت.بیساری از مردم تهران که در مترو حقانی حضور داشتند با مشاهده محمدرضا عارف با وی به گفت وگو پرداختند و مشکلات خود را با این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میان گذاشتند.مردم هنگام ورود عارف به مترو با حفظ نظم شعارهایی در حمایت از معاون اول دولت اصلاحات سر دادند."صلی علی محمد عارف ملت آمد"درود بر عارف سلام بر خاتمی"،صلی علی محمد منجی ملت آمد" از جمله شعارهایی بود که مردم در حمایت از عارف سر دادند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/3/12 ] [ 6:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

 

متاسفانه در سال‌های اخیر دانشجو را به دلایل دانشجویی و به دلیل حضور در یک صحنه سیاسی و حضور در انتخابات، ستاره‌دار کرده‌اند، این نه در شأن دانشجو و نه در شأن دانشگاه ماست. امیدواریم که پرونده ستاره‌دار کردن دانشجویان را برای همیشه ببندیم چرا که دانشجو باید در دانشگاه رشد کند و بنده معتقدم که دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است و دانشجو باید در این محیط دموکراسی را تجربه کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دانشجو باید در کنار فعالیت‌های علمی، فعالیت‌های فوق برنامه و اجتماعی را پیگیری کند؛ بنده در خودم این شرایط را می‌بینم و احساس می‌کنم که سعه صدر دارم و احساسم این است که می‌توانم در بحران‌ها فعالیت کنم.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/3/12 ] [ 12:46 صبح ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) :

اندکی بعد از اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری پیامکهای فکاهی در نقد این روش مناظره رد و بدل شد.

به گزارش نیمروز تعدادی از پیامک ها به شرح ذیل است:

احتمالا مرحله بعد به هر نفر یک جمله میدهند که شش بار تکرار کنند?مثلا?شیش سیخ جیگر سیخی شش هزار

احتمالا مرحله بعد مناظره پرش از حلقه آتش و خوردن ماست با چنگاله!?رییس جمهور نهایتا درمسابقه طناب کشی انتخاب میشود.

گاج منتشر کرد:سوالات انتخاباتی 92-93 به همراه آموزشی تصویری

مرحله بعدی مناظره ها، صندلی بازی و اسم فامیله


[ جمعه 92/3/10 ] [ 11:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]

در ادامه برگزاری مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، این نامزدها نسبت به نوع برگزاری مناظره و درخواست حیدری مجری مناظره برای پاسخ‌های حداکثر دو کلمه‌ای به سوالات، اعتراض کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در این‌باره اظهار کرد: اینگونه سوال کردن در شأن کاندیداها نیست من به احترام دوستان اینجا نشسته‌ام اما پرسیدن سوالات تستی درست نیست.

 حیدری مجری برنامه گفت: سوالات تستی نیست.

 عارف نیز گفت: تستی است و من به احترام مردم عزیز کشورمان اینجا می‌نشینم اما به هیچ‌یک از سوالات جواب نمی‌دهم؛ چراکه در شأن دوستانی که اینجا نشسته‌اند نیست.

عارف با اعتراض دوباره گفت: باید در نوع مناظره برای ریاست جمهوری تجدیدنظر شود.

 روحانی نیز اضافه کرد: شما باید نمایندگان کاندیداها می‌خواستید و با هم مشورت می‌کردید که سبک برگزاری مناظره چگونه باشد. مردم این نوع برگزاری مناظره را توهین‌آمیز می‌دانند.

 حیدری پاسخ داد: ما بیش از 20 سناریو را با همکاری اساتید ارتباطات و کارشناسان و افراد باتجربه در سازمان بررسی کرده‌ایم. مدلی که به آن رسیدیم اینطور بود.

 عارف تاکید کرد: شما باید از ما می‌پرسیدید که چه شیوه‌ای مناسب است و مردم چگونه می‌توانند ما را بهتر بشناسند نه اینکه از استاد و ... با چه مجوزی شما برای ما تعیین تکلیف کردید.


[ جمعه 92/3/10 ] [ 8:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 86531