سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل ادب
 
قالب وبلاگ

در ادامه برگزاری مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، این نامزدها نسبت به نوع برگزاری مناظره و درخواست حیدری مجری مناظره برای پاسخ‌های حداکثر دو کلمه‌ای به سوالات، اعتراض کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در این‌باره اظهار کرد: اینگونه سوال کردن در شأن کاندیداها نیست من به احترام دوستان اینجا نشسته‌ام اما پرسیدن سوالات تستی درست نیست.

 حیدری مجری برنامه گفت: سوالات تستی نیست.

 عارف نیز گفت: تستی است و من به احترام مردم عزیز کشورمان اینجا می‌نشینم اما به هیچ‌یک از سوالات جواب نمی‌دهم؛ چراکه در شأن دوستانی که اینجا نشسته‌اند نیست.

عارف با اعتراض دوباره گفت: باید در نوع مناظره برای ریاست جمهوری تجدیدنظر شود.

 روحانی نیز اضافه کرد: شما باید نمایندگان کاندیداها می‌خواستید و با هم مشورت می‌کردید که سبک برگزاری مناظره چگونه باشد. مردم این نوع برگزاری مناظره را توهین‌آمیز می‌دانند.

 حیدری پاسخ داد: ما بیش از 20 سناریو را با همکاری اساتید ارتباطات و کارشناسان و افراد باتجربه در سازمان بررسی کرده‌ایم. مدلی که به آن رسیدیم اینطور بود.

 عارف تاکید کرد: شما باید از ما می‌پرسیدید که چه شیوه‌ای مناسب است و مردم چگونه می‌توانند ما را بهتر بشناسند نه اینکه از استاد و ... با چه مجوزی شما برای ما تعیین تکلیف کردید.


[ جمعه 92/3/10 ] [ 8:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 86790